Duniawebid

Duniawebid

Kongsi Singapura Airlines menawarkan

Kongsi Singapura Airlines menawarkan ganti rugi sebesar US$10 ribu pada penumpang yang terluka dalam penerbangan London ke Singapore yang hadapi gejolak akut.

Dalam statment di Facebook, penumpang SQ321 yang luka lebih sungguh- sungguh, kongsi itu membagikan” pembayaran dini sebesar US$25. 000 buat menanggulangi keinginan mereka dengan cara langsung” serta dialog lebih lanjut buat penuhi” kondisi spesial mereka”.

Seseorang penumpang berkebangsaan Inggris berumur 73 tahun tewas serta puluhan yang lain terluka kala penerbangan SQ 321 hadapi gejolak di atas Myanmar serta dialihkan ke Thailand pada bulan Mei.

Singapura Airlines belum menjawab permohonan BBC News buat data lebih lanjut mengenai berapa banyak orang yang berkuasa atas pembayaran itu.

Lebih dari seratus orang yang terletak di SQ 321 diperlakukan di rumah sakit Bangkok sehabis peristiwa itu.

Pelacakan dini membuktikan kalau pesawat itu memesatkan dengan kilat naik serta turun, serta turun dekat 178 kaki( 54 m) dalam durasi 4, 6 detik.

Kongsi Singapura Airlines menawarkan

Penumpang melukiskan gimana badan serta mereka yang tidak memakai sabuk pengaman terlempar serta menabrak lelangit kabin.

Suatu rumah sakit di Bangkok di mana penumpang diperlakukan berkata terdapat luka tulang balik, kepala, serta otot.

Terdapat 211 penumpang- termasuk banyak masyarakat Inggris, Australia, serta Singapura- serta 18 badan di pesawat Boeing 777- 300ER pada dikala peristiwa itu.

Industri itu berkata hendak menawarkan pengembalian bayaran penuh pada seluruh penumpang di penerbangan itu, tercantum mereka yang tidak hadapi luka apa juga.

Tidak hanya itu, Singapura Airlines berkata penumpang hendak menyambut ganti rugi keterlambatan cocok dengan peraturan Uni Eropa ataupun Britania Raya.

Kongsi itu pula menawarkan S$1. 000( US$739;£580) pada seluruh penumpang buat menutupi bayaran lekas serta menata supaya banyak orang terkasih bisa melambung ke bunda kota Thailand bila dimohon.

Bagi peraturan global, kongsi wajib menawarkan ganti rugi kala penumpang terluka ataupun tewas dikala terletak di pesawat.

Kejadian ini menarik atensi pada aplikasi pemakaian sabuk pengaman, sebab kongsi umumnya memperbolehkan penumpang membuka sabuk mereka sepanjang situasi penerbangan wajar.

IKN kini buat mall dan kereta api => https://imeidata.site/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

My Blog © 2023 Frontier Theme